Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kefmeblee@gmail.com
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Prusak 40, 98-420 Sokolniki , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu dot. materacy/ nakładek nawierzchniowych
- produktów które zostały zmontowane
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację wraz ze zdjęciami najlepiej złożyć na adres e-mail: kefmeblee@gmail.com lub drogą pocztową na adres Prusak 40, 98-420 Sokolniki .
Uszkodzenia mechaniczne nie zgłoszone w ciągu jednego dnia od otrzymania przesyłki nie będą uwzgędniane w procesie reklamcji.
Klient (gwarant)jest zobowiązany do zachowania należytej jakości mebla oraz zasad jego
użytkowania, zgodnie z przeznaczeniem, w ciągu obwiązującego 24 miesięcznego okresu
gwarancji.
Okres objęty gwarancją rozpoczyna się od momentu wydania mebli Kupującemu.
Producent odpowiada za wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanych meblach oraz za
uszkodzenia będące nieuniknionym ich następstwem wówczas, gdy mebel był użytkowany
zgodnie z przeznaczeniem i w odpowiednich warunkach.
Reklamacji nie podlega:
- różnica kolorystyczna łóżek (wybarwienie drewna sosnowego na inny kolor), oraz różnica kolorystyczna tkanin użytych w łóżkach kontynentalnych - różnice te wynikają z indywidualnych ustawień monitora
- sęki, usłojenie które są naturalnym efektem w drewnie sosnowym
- elementy tj. stelaż, dno szuflad, które nie są malowane na kolor łóżka
- zmiana koloru która powstaje na skutek działania promieni słonecznych oraz utlenienia się farby i tkanin, w przypadku łóżek barwionych na kolor biały istnieje możliwość żółknięcia farby w miejscach tj. sęki, słoje która jest efektem naturalnym w drewnie sosnowym
Dla firm gwarancja obejmuje 12 miesięcy.
Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.
Reklamowany towar należy wysłać na adres: Prusak 40, 98-420 Sokolniki
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.